Bra Webbdesigner som kan göra hemsidor

Hejsan!

Mitt jobb letar efter en duktig webbdesigner som kan bygga en ny företagshemsida till där jag jobbar. Det är jättesvårt att hitta någon seriös och som verkar duktig samt erfaren.

En webbdesigner ska kunna html från grunden tycker jag så man vet att sidan blir så bra som möjligt. Sen ska han eller hon vara jätteduktig på wordpress.

Ska fortsätta leta lite nu innan jag drar hem till min kompis johan för att äta lite mat tillsammans och förhoppningsvis lite mys efteråt.

Hejdå mina vänner

 

Leave a Reply

