Ännu ett träningspass avklarat

Idag var träningspasset jättejobbigt men efteråt var det underbart, ungefär som sex man pumpar och hoppar runt för att sedan helt vara avslappnad :)

härlig dag idag och ska ut med Sofie, Lisa och Hanna idag men måste hinna med att köpa en ny klänning. Nelly.com har en jättesexig klänning som jag måste ordna men synd den inte hinner fram till idag då hahaha.

Denna vill jag köpa: Festklänningar , Paris Sequin Dress , TFNC - NELLY.COM

Måste nog ut på stan och inhandla en liknande som jag kan ha idag så beställer jag denna tills nästa gång jag går ut vilket blir snart!

Leave a Reply

